onsdag 8 januari 2014

Är det någon mening?

Nu har jag börjat skriva dagbok. Skriver på ett helt annat sätt där märker jag. Jag tror att jag skriver som det var meningen att jag skulle skriva här. Här har jag aldrig vågat skriva om jag tyckt jag gjort något bra, aldrig velat skryta speciellt över mina barn eller bedyrat min kärlek till min fantastiska sambo som gör mig glad varje dag. Jag vill heller inte klaga för mycket över min helvetiska värk som känns VARJE DAG! Skäms lite över att jag inte har några stora problem. Om jag var en sån som skrev hundra statusar på fb så skulle dom oftast vara sådär bra att folk tror att man ljuger. Eller så skulle dom tro att jag ville att tycka synd om mig-svar när jag klagar över värken. Nu gör jag det för mig själv istället. Hoppas att jag kan bli mer ärlig då.

Inga kommentarer: