fredag 30 augusti 2013

Tråkfredag!

En vecka avklarad på jobbet. Jobbet, ett riktigt med riktig lön. Kommer inte ens ihåg när jag hade det sist, men det måste vara 4 år sen. Att jag lyckades med det jag hoppades är galet. Att byta bransch och att få ett deltidsjobb som passar min diagnos. Jag har svårt att gå hem när jag ska, men har en chef som håller mig tillbaka för att inte trötta ut mig. Bra, men lite frustrerande ;-) När jag kom hem idag såg lägenheten ut som ett totalt bombnedslag. Vi röjde ur hela klädkammaren igår och nu ska jag ägna helgen åt att rensa därinne. Ta ut allt onödigt och lägga i släng-, loppis- och spara-lådor. Jag är sentimental och nostalgisk och har lite svårt att slänga. Sambon är borta hela helgen, vilket jag inte gillar. Det är otroligt trist att vara ensam. Vet inte vad jag gjorde innan han fanns? <3 class="separator" p="" style="clear: both; text-align: center;">

Inga kommentarer: