torsdag 15 augusti 2013

Tålamod och hundar

Nej, nu orkar jag snart inte vänta längre. Sedan midsommar har jag väntat på att få besked om jag kommer att få jobba i höst. Jag är tyvärr inte den som ligger på och tjatar, men idag fick jag nog. Ringde upp chefen på förskolan och fick beskedet att jag kommer att få besked i slutet av nästa vecka *suck* Kanske blir det inte just den tjänst jag trott, men just nu vill jag bara jobba!
Under tiden får jag roa mig bäst jag kan och försöka att inte falla tillbaka i gamla ovanor. Det är inte lätt kan jag säga. Har haft söta Felix här några dagar och nu verkar det som om jag får tillbaka en av mina gamla daghundar ett par dagar i veckan också. Blir det inget med förskolan så kanske jag öppnar hundpensionat på riktigt ;-)
Itzi är tillbaka!

Finaste Felixbilden

Inga kommentarer: