måndag 5 augusti 2013

Semestern i sammandrag

Vi har haft en helt fantastisk semester. En av dom bättre på våra 8 år faktiskt. Kryssning med barnen, 1 vecka i Värmland tillsammans. Sen tog sambon och jag en kryssning till för oss själva. Förmodligen beror det mycket på att vädret verkligen varit på vår sida detta år
, men också någon slags lugn hos alla  i familjen. Framförallt hos mig. Sambon är ju alltid lugn, utom när spelen inte går som han vill eller när dammsugaren krånglar ;-) Trots värken som hänger sig kvar så mår resten av mig bättre än någonsin. Jag är på sjunde veckan utan socker, har tappat några kilon och hösten ser ljus ut när det gäller jobb. Barnen är nöjda och glada tonåringar som fortfarande lyder sin mamma ;-) Det är extremt lugnt hemma för att bo ihop med två tonårsdöttrar så vet jag nog inte riktigt vad det kan innebära. Jag är lyckligt ovetande.
Och här kommer sommarens bildbomb i en salig röra!


Huset i Värmland









Sommarens bästa beslut: Ny frisyr

Karlstad Domkyrka och en dåre i hörnet ;-)








Inga kommentarer: