Nu byter jag abonnemang. Resten av familjen har Tele2 och jag har 3 för att jag inte kunde vänta på dom andra leverantörerna när Iphone 3 kom. Typ det sämsta jag gjort. 3 suger. Nu har jag 5 månader kvar, men löser in det och byter till en Iphone 4. Nej, jag väntar inte på 5:an, för jag vill slippa 3 nu!
1 kommentar:
Hej Cecilia,
Vad roligt att du har valt att skaffa en iPhone via oss. Tele2 har en egen iPhone-support, så om du skulle ha några funderingar kring till exempel appar, inställningar eller iTunes så kan du lätt nå oss på 0772-25 25 25 så hjälper vi dig. Om du har några andra frågor går det även bra att mejla mig. Jag önskar dig välkommen som kund och hoppas du blir nöjd med din nya telefon.
Med vänliga hälsningar
Cecilia Uhr, Tele2
Skicka en kommentar